בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תעלומת המחיר הקבוע של קוקה־קולה

איך קרה שמחיר בקבוק קוקה־קולה לא השתנה במשך 74 שנה?

50תגובות

“השם ‘קוקה־קולה’ הוא צירוף המילים הכי מוכר בעולם לאחר המילה ‘OK’. לכן, אם מישהו יגיד את המשפט 'Cola is OK־Coca', יבינו אותו יותר אנשים וביותר מקומות בעולם בהשוואה לכל משפט אחר”. ריצ’רד טדלו, פרופ’ למינהל עסקים בהרווארד חברת קוקה־קולה היא אחת החברות המצליחות ביותר בכל הזמנים. לפי הדירוג של המגזין “BusinessWeek”, קוקה־קולה היתה במשך שנים רבות המותג בעל הערך הגבוה ביותר, שהקדים את אינטל, ברגר־קינג, מרלבורו, קלוגס ואחרים. רק בשנה האחרונה הצליחה אפל לחלוף על פניה, לאחר 13 שנה רצופות בראש...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו