כשחברת החיתולים שוכחת שלילדים יש אבא

הפרסומות החדשות של האגיס חוטאות לאבות לא פחות מאשר לאמהות

טל לוין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
טל לוין

קשה להימלט מקמפיין החוצות החדש של חברת החיתולים החד־פעמיים האגיס, המתנוסס על כל שלט רענן ברחבי הארץ. הקמפיין, שהתחיל כהזמנה להעלאת תמונות אישיות לדף הפייסבוק של החברה ברשת, מציג אמהות ‏(אמיתיות!‏) ופוטוגניות מרחבי הארץ - רובן בעלות מראה ביתי, שיער גולש וסוודר קרדיגן בצבעי פסטל - כשהן אוחזות את זאטוטיהן בידיהן בחיוך צחור ולצדן בולטת הכותרת: “גם מיכל מיכאלי מרמת השרון אמא לא מתפשרת!”

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ