בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אתה יודע, בן דוד של אשתי הוא גאון מחשבים ממש

לתהליך מכירה של מוצר בענף ההיי־טק העולמי יש מתודולוגיה מסודרת, עד שהיא מגיעה לישראל ופוגשת את אפרים

70תגובות

ישראל ידועה בעולם כאומת הסטארט־אפ. אלפי יזמים טכנולוגיים, ואני ביניהם, יוצאים כל העת למסעות מכירה טרגי־קומיים על פני הגלובוס. אנחנו נדחקים במשך 18 שעות טיסה בין שחפנים למנוזלים בדרכנו לעוד פגישה עם לקוח סרבן בקליפורניה אשר לרוב תבוטל ברגע האחרון. "בכל ציפייה יש עצב נבו", כתבה רחל המשוררת אודות הלך רוחו של המנכ"ל המחכה לעסקאות הראשונות של החברה. לפיכך, לא פעם נשאלתי מדוע אין אנחנו מרבים למכור את מוצרינו החדשניים ללקוחות בישראל, במקום לנהל קרב מוחות על משענת היד המשותפת במטוס ולהתייסר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו