בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מדוע עדיף שהורים לא יתערבו בלימודים של ילדיהם

שני חוקרים אמריקאים שבחנו איך משפיעה מעורבות ההורים על הישגיהם הלימודיים של ילדיהם חזרו עם מסקנה מעודדת: תנו לילדים להסתדר לבד, אתם לא עוזרים להם בכל מקרה

26תגובות

כשקית רובינסון היה תלמיד בית ספר, בשנות ה–80 בדרום קליפורניה, הוריו לא עזרו לו בשיעורי הבית. שניהם לא היו בוגרי קולג', וכאפרו־אמריקאי, מבחינה סטטיסטית היה לרובינסון סיכוי נמוך יותר להגיע לחינוך אוניברסיטאי בעצמו. אמו לא דיברה איתו הרבה על בית ספר אבל נהגה להחמיא לו על ציונים טובים. אבא שלו טרח להבהיר לו כמה בית הספר חשוב, אבל הוא עשה עוד משהו, קטן אך מכריע. "כשהבאתי הביתה שיעורי בית, אבי היה מוודא שאני מוחק כמו שצריך, בלי להשאיר סימנים", מספר רובינסון, בן 38, כיום פרופסור לסוציולוגיה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו