מה באמת אפשר ללמוד ממשחקי מחשב?

סקוט אוסטרווייל הוא חוקר ב-MIT שמתמקד במשחקי וידיאו ככלי חינוכי. בראיון הוא מספר על כיתות העתיד, על מה אפשר ללמוד ממשחקי מחשב אלימים ולמה כל כך חשוב להיכשל

נטע אלכסנדר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
נטע אלכסנדר

אין הרבה אקדמאים ששיחה עמם עוברת בקלילות מ"מקבת'" של שייקספיר לפוטנציאל החינוכי של משחק הווידיאו המצליח Grand Theft Auto, אבל נראה כי סקוט אוסטרווייל (Scot Osterweil) הוא אחד מאותם יחידי סגולה. אוסטרווייל, חוקר אמריקאי מוביל בתחום החינוך הטכנולוגי ומנהל מעבדה לפיתוח משחקי מחשב חינוכיים ב-MIT שבקיימברידג', אוהב להסביר בהתלהבות כיצד משחקי מחשב – הנתפסים על ידי הורים ומחנכים רבים כבזבוז זמן משווע – הם כלי חינוכי מהדרגה הראשונה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ