טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה באמת אפשר ללמוד ממשחקי מחשב?

סקוט אוסטרווייל הוא חוקר ב-MIT שמתמקד במשחקי וידיאו ככלי חינוכי. בראיון הוא מספר על כיתות העתיד, על מה אפשר ללמוד ממשחקי מחשב אלימים ולמה כל כך חשוב להיכשל

תגובות

אין הרבה אקדמאים ששיחה עמם עוברת בקלילות מ"מקבת'" של שייקספיר לפוטנציאל החינוכי של משחק הווידיאו המצליח Grand Theft Auto, אבל נראה כי סקוט אוסטרווייל (Scot Osterweil) הוא אחד מאותם יחידי סגולה. אוסטרווייל, חוקר אמריקאי מוביל בתחום החינוך הטכנולוגי ומנהל מעבדה לפיתוח משחקי מחשב חינוכיים ב-MIT שבקיימברידג', אוהב להסביר בהתלהבות כיצד משחקי מחשב – הנתפסים על ידי הורים ומחנכים רבים כבזבוז זמן משווע – הם כלי חינוכי מהדרגה הראשונה. אוסטרווייל הוא מבקר חריף של מערכת החינוך האמריקאית ושל האופן שבו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות