בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אנושי, אנושי מדי

הסיבה שאנחנו מפחדים מרובוטים

מהאוטומטונים ועד הרובוטריקים, למה אנחנו מפחדים כל כך מיצירי כפינו הבלתי־אנושיים

2תגובות

בראשית ברא האדם את האל מתוך המכונה. על הבמה היה תוהו ובוהו, עד שבסוף מחזהו של אוריפידס הופיעה מרכבה הרתומה לדרקונים - אוטומטון שיש הטוענים כי הונע בכוח הקיטור - וסחפה איתה את מדאה, רוצחת ילדיה, לאתונה. הדאוס אקס מכינה היה רק אחד מהפיתוחים הדרמטיים של המחזאי ההלניסטי החשוב הזה, יחד עם ה"פרולוג", אך בעוד השני משמש יוצרים עד היום, הרי שהראשון זכה, מרגע הופעתו בטרגדיה היוונית, לביקורת חריפה. אריסטופנס לעג לאוריפידס ב"חג הנשים" שלו, כאשר, במערכה האחרונה, שלף את דמותו של המחזאי מתוך אחד המתקנים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו