איך לשמור על חדוות הלמידה של הילדים שלנו. שני מקרי מבחן

בשנים הראשונות לחיינו אנחנו סקרנים, תאבי ידע ולומדים באופן עצמאי ולפי קצב אישי. בסיום בית הספר היסודי, אנחנו כבר רק רוצים שיעזבו אותנו בשקט. על שני פרויקטים שמבקשים להילחם בשיטות הלימוד המקובלות ולאפשר לילדים ולנוער לממש את החופש היצירתי שקיים אצלם

יעל פולק-חלק
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יעל פולק-חלק

"אנחנו לא מצליחים להגיע אליהם, לגעת בהם, לגרום להם להתעניין", אומרת לי מורה בחטיבת ביניים בדרום הארץ. "הם תקועים בתוך הסלולרי שלהם ומנהלים שם את החיים דרך פייסבוק, או יוטיוב או אינסטגרם. הם לא אוכלים בלי לצלם את הצלחת לפני זה, פגישה עם מישהו שווה רק אם יצא מזה סלפי. אין להם שום רצון לדעת, לחקור. הם כל כך שונים מאיתנו בגילם, כשרצינו לשנות את העולם".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ