שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
נועה מנהיים
נועה מנהיים

כשג'יימס דאלאס אגברט השלישי היה בן 12 הוא נקרא לתקן את המחשבים של חיל האוויר האמריקאי. כשהיה בן 15 הוא התקבל לאוניברסיטת מישיגן והחל ללמוד מדעי המחשב. כשנה לאחר מכן, ב–15 באוגוסט 1979, הוא נעלם מחדרו במעונות, מותיר אחריו לוח שעם ועליו 38 נעצים מסודרים בתבנית מורכבת. החוקר הפרטי שהזעיקה המשפחה גילה שאגברט היה גם שחקן נלהב במשחק התפקידים השולחני הלוהט "מבוכים ודרקונים". החוקר האמין שהנעצים יוצרים מפה, וכי בה טמון סוד היעלמותו של אגברט. הנער, כך סיפר לתקשורת, השתמש בנעצים כדי ליצור ייצוג של מבוך תת־קרקעי — רשת של מנהרות שירות שהתמשכו לאורכו ולרוחבו של הקמפוס — שבו שיחק גרסה "חיה" של משחק התפקידים האהוב עליו ושבתוכו נבלע ונעלם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ