אריק "סלקום" איינשטיין

אפשר לעקם את האף, אבל בזכות הגב המסחרי היצירה פורחת

טל לוין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
טל לוין

בתחילת החודש כינסה חברת סלקום מסיבת עיתונאים, שבה בישרה על ההחלטה לקיים מופע מחווה לאריק איינשטיין בפארק הירקון. מסיבת העיתונאים התקיימה בנוכחות ובשיתוף משפחת איינשטיין, וברשימת האמנים המכובדת אפשר למצוא את ארקדי דוכין, ברי סחרוף, דודו טסה, דני סנדרסון, יהודית רביץ, יוני רכטר ורבים נוספים. רגע אחרי שקיפלו את הפודיום, החלו להישמע קולות ביקורת נגד חברת סלקום שתפסה טרמפ על הפופולריות הגדולה של איינשטיין כדי לחגוג לעצמה 20 שנות היווסדות. על הדרך היא גם גובה מהקהל המתגעגע מחירים גבוהים עבור הכרטיסים (270 שקל לכרטיס, להוציא הנחות והטבות לתושבי עוטף עזה, לקוחות סלקום וכו'). רבים ביקרו את האופי המסחרי של האירוע, שעומד לדבריהם בניגוד מוחלט לאופיו ולרצונותיו של איינשטיין עצמו — שכידוע נמנע מאור הזרקורים במשך שנים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ