בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

עיניים כחולות. דקת שפתיים. אשה גאון

בעיניה של סינדי שרמן אפשר לראות שהבעיה ידועה לה עצמה. האינסופיות של החזרה על עוד ועוד ועוד נשים. העובדה שהיא פרוורטית. לא היסטרית. לא לגמרי אשה מעולפת. לא לגמרי כנועה

תגובות

1 הנעליים הרכות. מגפונים מדופנים פרווה. ובגדים כמו אלה שלבשה בסרט האחרון שלה מ–1961, "דה מיספיט". והמבט הזה. המבט הזה שיש לה. הדיוק בייצוגו. האופן שבו סינדי שרמן, המחופשת למרילין, מייצגת את הפגיעות המסוימת. ומצחיק גם בעצם להסתכל שוב בעבודה של סינדי שרמן, עכשיו, ולהיווכח, שכן. זה נכון. גדולה באמת. אסכולה משל עצמה. ואני יודעת שאין לה ילדים. שבמשך חמש שנים היתה ביחסים, בקשר, עם דיוויד ביירן מ"ראשים מדברים". הולכת בגדולות. עשירה מאוד. שהמוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק קנה את הסדרה המשמעותית־מבריקה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו