ראיה חותכת

עיניים כחולות. דקת שפתיים. אשה גאון

בעיניה של סינדי שרמן אפשר לראות שהבעיה ידועה לה עצמה. האינסופיות של החזרה על עוד ועוד ועוד נשים. העובדה שהיא פרוורטית. לא היסטרית. לא לגמרי אשה מעולפת. לא לגמרי כנועה

טל ניב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
טל ניב

1 הנעליים הרכות. מגפונים מדופנים פרווה. ובגדים כמו אלה שלבשה בסרט האחרון שלה מ–1961, "דה מיספיט". והמבט הזה. המבט הזה שיש לה. הדיוק בייצוגו. האופן שבו סינדי שרמן, המחופשת למרילין, מייצגת את הפגיעות המסוימת. ומצחיק גם בעצם להסתכל שוב בעבודה של סינדי שרמן, עכשיו, ולהיווכח, שכן. זה נכון. גדולה באמת. אסכולה משל עצמה. ואני יודעת שאין לה ילדים. שבמשך חמש שנים היתה ביחסים, בקשר, עם דיוויד ביירן מ"ראשים מדברים". הולכת בגדולות. עשירה מאוד. שהמוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק קנה את הסדרה המשמעותית־מבריקה שלה "צילומי סטילס קולנועיים 1977–1980" במיליון דולר, כבר לפני שנים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ