אוהבי הכדורגל הישראלי הם טיפשים, קמצנים ומכורים

מנהלי הקבוצות לא מתפשרים על מחירי הכרטיסים למשחקים, ובכך מבהירים לקהל חובבי הכדורגל מה הם באמת 
חושבים עליו

ניר צדוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ניר צדוק

כדורגל ישראלי הוא אמנם לא מוצר צריכה קונסנזואלי כמו מילקי, אך גם בו, כמו במעדן, ניתן להשתמש כדי להסביר את המציאות הצרכנית. מחירו של כרטיס למשחק בליגת העל מגיע לא פעם ל–90 שקל. כדי להשיג כרטיס נוער לא מספיק להיות נער — יש להקדים להגיע לאצטדיון לפני שאלו ייחטפו על ידי ספסרים או ייעלמו מהקופות בשל מספרם ההתחלתי המצומצם. אין למחירים הגבוהים הצדקה יחסית בהשוואה לכדורגל האירופי, אבל יש, כמיטב המסורת הישראלית, תירוצים בהתאמה אישית: עלויות אבטחה, משכורות מנופחות שצריך לממן, מתקנים חדשים שמשפרים את חוויית הצפייה (גם אם הקמתם מומנה על ידי תרומות, חסויות וגופים ממשלתיים, ולא על ידי בעלי הקבוצות). העובדה שהורדת מחיר כרטיס לא תייצר פגיעה כלכלית בזכות העלייה במספר הצופים לא מדברת אל בעלי הקבוצות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ