בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מגזיני האופנה משעממים מתמיד

מגזיני האופנה מנסים להיות נועזים ומחרמנים, אבל מצליחים לפסוח על שתי הסעִפִּים ולהשאיר את הקוראים משועממים

תגובות

מתקפת שערי המגזינים הלכאורה פרובוקטיביים, לכאורה נוצצים ולכאורה מחרמנים, שהוטחה בחודשים האחרונים על שולחנותיהם של צרכני האופנה האובססיביים, לא באמת קשורה לאופנה. המגזינים שמפרסמים אותם מתפרנסים ממודעות של גוצ'י, ועל התמונות עבדו מיטב אנשי אופנה — מאפרים, סטייליסטים, צלמים וכו' — אבל כאן מתחיל ונגמר הקשר. דווקא הקיסרית הגדולה של הנצלנות, קים קרדשיאן, היא היוצאת מן הכלל – היא לא ניסתה אפילו לתרץ את ישבנה המשומן על שער "פייפר" כאקט אופנתי, אלא הצהירה מראש שמטרתה היא "לשבור את האינטרנט", ועל כן...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו