שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

מגזיני האופנה משעממים מתמיד

מגזיני האופנה מנסים להיות נועזים ומחרמנים, אבל מצליחים לפסוח על שתי הסעִפִּים ולהשאיר את הקוראים משועממים

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דפנה לוסטיג

מתקפת שערי המגזינים הלכאורה פרובוקטיביים, לכאורה נוצצים ולכאורה מחרמנים, שהוטחה בחודשים האחרונים על שולחנותיהם של צרכני האופנה האובססיביים, לא באמת קשורה לאופנה. המגזינים שמפרסמים אותם מתפרנסים ממודעות של גוצ'י, ועל התמונות עבדו מיטב אנשי אופנה — מאפרים, סטייליסטים, צלמים וכו' — אבל כאן מתחיל ונגמר הקשר. דווקא הקיסרית הגדולה של הנצלנות, קים קרדשיאן, היא היוצאת מן הכלל – היא לא ניסתה אפילו לתרץ את ישבנה המשומן על שער "פייפר" כאקט אופנתי, אלא הצהירה מראש שמטרתה היא "לשבור את האינטרנט", ועל כן נותרה חיננית. היא מכבדת את הזמן שלה מספיק מכדי להעמיד פנים. בצדק — הזמן שלה עולה הרבה כסף.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ