מי אלים יותר: רני רהב או הטוקבקיסטים

הפרסומת נגד אלימות ברשת היא לא רק חסרת הומור, אלא גם מופקת על ידי גוף בריוני ומשתמשת במושאי פרסום בריוניים

יואב ליפשיץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים20
יואב ליפשיץ

איגוד האינטרנט הישראלי, גוף שעיסוקו הוא גביית מחירי מונופול (סוג של בריונות) על רישום שמות מתחם ישראליים, יצא בתשדיר המוקיע בריונות רשת. התשדיר מבוסס על סדרת מערכונים מהתוכנית של ג'ימי קימל, שבהם סלבריטאים אמריקאים מקריאים טוקבקים מרושעים שנכתבו עליהם בטוויטר.

האווירה בסרטונים של קימל היא מבודחת, מלאה בהומור עצמי. היחס של מושאי העלבונות לטקסטים שנכתבו עליהם מזכיר את היחס הנונשלנטי של מפורסמים אמריקאים לעלבונות מנוסחים היטב שמוטחים במי שמסכים לעבור "גריל" (Roast) — מופע סטנד־אפ שלם שכל כולו הערות נבזיות ומצחיקות המוקדשות רק לו. האורחים של קימל חוגגים את תרבות הטוקבקים כמופע של גרוטסקיות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ