בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי אלים יותר: רני רהב או הטוקבקיסטים

הפרסומת נגד אלימות ברשת היא לא רק חסרת הומור, אלא גם מופקת על ידי גוף בריוני ומשתמשת במושאי פרסום בריוניים

20תגובות

איגוד האינטרנט הישראלי, גוף שעיסוקו הוא גביית מחירי מונופול (סוג של בריונות) על רישום שמות מתחם ישראליים, יצא בתשדיר המוקיע בריונות רשת. התשדיר מבוסס על סדרת מערכונים מהתוכנית של ג'ימי קימל, שבהם סלבריטאים אמריקאים מקריאים טוקבקים מרושעים שנכתבו עליהם בטוויטר. האווירה בסרטונים של קימל היא מבודחת, מלאה בהומור עצמי. היחס של מושאי העלבונות לטקסטים שנכתבו עליהם מזכיר את היחס הנונשלנטי של מפורסמים אמריקאים לעלבונות מנוסחים היטב שמוטחים במי שמסכים לעבור "גריל" (Roast) — מופע סטנד־אפ שלם שכל כולו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו