במסגרת הפרזנטור הלהט"ב התורן: ילדים באור הזרקורים

השאלה היא אם לא ניתן לקדם נראות של אבות הומוסקסואלים בלי להפוך את ילדיהם לאובייקט שיווקי

נטע אלכסנדר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
נטע אלכסנדר

בעידן הפרה־היסטורי של הניינטיז, אסטרטגיית השיווק של מוצרים חדשים היתה ברורה למדי: מפיקים פרסומת, קונים מודעות בעיתונות, משקיעים בשלטי חוצות ומשלמים סכומים מופרכים לפרזנטור מפורסם. בעידן הדיגיטלי, לעומת זאת, רוב האסטרטגיות הללו פשטו את הרגל, כפי שמוכיח הקמפיין החדש של חברת המצלמות "ניקון". כדי לפרסם את המצלמה החדשה שלה, החברה יצרה קמפיין רחב־היקף בשם We are Generation Image שבמסגרתו היא העניקה מצלמות לשבעה אנשים "שיש להם סיפור לספר".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ