בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

במסגרת הפרזנטור הלהט"ב התורן: ילדים באור הזרקורים

השאלה היא אם לא ניתן לקדם נראות של אבות הומוסקסואלים בלי להפוך את ילדיהם לאובייקט שיווקי

2תגובות

בעידן הפרה־היסטורי של הניינטיז, אסטרטגיית השיווק של מוצרים חדשים היתה ברורה למדי: מפיקים פרסומת, קונים מודעות בעיתונות, משקיעים בשלטי חוצות ומשלמים סכומים מופרכים לפרזנטור מפורסם. בעידן הדיגיטלי, לעומת זאת, רוב האסטרטגיות הללו פשטו את הרגל, כפי שמוכיח הקמפיין החדש של חברת המצלמות "ניקון". כדי לפרסם את המצלמה החדשה שלה, החברה יצרה קמפיין רחב־היקף בשם We are Generation Image שבמסגרתו היא העניקה מצלמות לשבעה אנשים "שיש להם סיפור לספר". הטקטיקה הזאת — שהופכת משתמשים "רגילים" לפרזנטורים של המוצר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו