בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

״המוניטין הדיגיטלי״ שלכם עלול לעלות לכם ביוקר

עכשיו, כשגם עסקים יכולים לככב את הלקוחות שלהם, כל העסק של דירוגים נהיה קצת מפוקפק

2תגובות

לא אהבתם את המוזיקה במונית? הנהג דיבר בטלפון? הנקמה פשוטה מאי־פעם: תנו לו כוכב אומלל אחד או שניים באפליקציה שדרכה הזמנתם את השירות — ורוב הסיכויים שהלקוחות הבאים יחשבו פעמיים אם לעלות על המונית שלו. אבל לאחרונה ״כלכלת המוניטין״, שבמסגרתה לקוחות מוזמנים לדרג כל מה שזז באמצעות שירותים כמו GetTaxi ,Uber או Airbnb, הופכת להיות הדדית: בדור החדש של האפליקציות נותני שירותים מוזמנים לדרג את הלקוחות שלהם, ולא כולם חושבים שמדובר במהפכה חיובית. אחרי שרובנו התרגלנו לחלוק עם העולם את מה שחשבנו על ״הסושי...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו