״המוניטין הדיגיטלי״ שלכם עלול לעלות לכם ביוקר

עכשיו, כשגם עסקים יכולים לככב את הלקוחות שלהם, כל העסק של דירוגים נהיה קצת מפוקפק

נטע אלכסנדר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטע אלכסנדר

לא אהבתם את המוזיקה במונית? הנהג דיבר בטלפון? הנקמה פשוטה מאי־פעם: תנו לו כוכב אומלל אחד או שניים באפליקציה שדרכה הזמנתם את השירות — ורוב הסיכויים שהלקוחות הבאים יחשבו פעמיים אם לעלות על המונית שלו. אבל לאחרונה ״כלכלת המוניטין״, שבמסגרתה לקוחות מוזמנים לדרג כל מה שזז באמצעות שירותים כמו GetTaxi ,Uber או Airbnb, הופכת להיות הדדית: בדור החדש של האפליקציות נותני שירותים מוזמנים לדרג את הלקוחות שלהם, ולא כולם חושבים שמדובר במהפכה חיובית.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ