בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הניסיון של סלקום הוא ירייה עצמית ברגל

סלקום יודעת שהקהל שלה מאס בחברות הכבלים לטובת הורדות וסטרימינג. השאלה היא למה לשלם מלכתחילה עבור שירותים שקיימים בחינם?

3תגובות

״מהיום, רואים דברים אחרת״, מבשר הקמפיין הטרי של סלקום tv שמטרתו לסייע לחברת הסלולר לנפץ את הדואופול של הוט ויס ולהשיג דריסת רגל בסלון הישראלי. כדי לשכנע לקוחות פוטנציאליים להתחיל לשלם 99 שקל בחודש, סלקום ממטירה עלינו פרסומות מושקעות בטלוויזיה ואינספור מודעות ברשת ובעיתונות המודפסת. למרבה האירוניה, ה״פרזנטורים״ של המהפכה הם דווקא השחקנים שהתנערו באופן פומבי מהמודל המסורתי של טלוויזיה בכבלים: הקומיקאי הישראלי אודי כגן, שהתפרסם בזכות סדרת הרשת המצליחה ״משיח״, והשחקנים קווין ספייסי מ״בית הקלפים״...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו