הניסיון של סלקום הוא ירייה עצמית ברגל

סלקום יודעת שהקהל שלה מאס בחברות הכבלים לטובת הורדות וסטרימינג. השאלה היא למה לשלם מלכתחילה עבור שירותים שקיימים בחינם?

נטע אלכסנדר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
נטע אלכסנדר

״מהיום, רואים דברים אחרת״, מבשר הקמפיין הטרי של סלקום tv שמטרתו לסייע לחברת הסלולר לנפץ את הדואופול של הוט ויס ולהשיג דריסת רגל בסלון הישראלי. כדי לשכנע לקוחות פוטנציאליים להתחיל לשלם 99 שקל בחודש, סלקום ממטירה עלינו פרסומות מושקעות בטלוויזיה ואינספור מודעות ברשת ובעיתונות המודפסת. למרבה האירוניה, ה״פרזנטורים״ של המהפכה הם דווקא השחקנים שהתנערו באופן פומבי מהמודל המסורתי של טלוויזיה בכבלים: הקומיקאי הישראלי אודי כגן, שהתפרסם בזכות סדרת הרשת המצליחה ״משיח״, והשחקנים קווין ספייסי מ״בית הקלפים״ וגאל גרסיה ברנאל מ״מוצרט בג׳ונגל״.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ