כך ייראו הקניות באינטרנט בעתיד הקרוב מאוד

בלי שיווק ובלי כל ידע בתכנות הצליחה היזמית האמריקאית הצעירה קתרינה לייק להקים שירות שופינג מקוון, המגלגל מאות מיליוני דולרים. בראיון היא מספרת על השילוב המנצח בין סטיילינג למדע מבוסס אלגוריתם ועל המהפכה הממשמשת ובאה בחוויית הקניות בעידן האינטרנט

נטע אלכסנדר
ניו יורק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים5
נטע אלכסנדר
ניו יורק

לסטייליסטית האישית שלי, כך מתברר, קוראים רייצ'ל. לא נפגשנו מעולם, אבל זה לא הפריע לה לשלוח לי שמלת פסים בצבעי צהוב־חרדל וכחול, שרשרת כסופה שמשתלבת היטב עם מה שיש לי בארון וחצאית קצרה עם הדפס שחור־לבן. רייצ'ל — בהנחה שמדובר בשמה האמיתי — היא חלק מצי של כ–800 סטייליסטיות, שעובדות בשירות המקוון Stitch Fix, אשר הושק ב–2011 ומגלגל כיום מיליוני דולרים באמצעות שליחת בגדים ואביזרים "מותאמים אישית" לנשים ברחבי ארצות הברית. קתרינה לייק, בת 32, המנכ״לית והמייסדת של Stitch Fix, גילתה את בשורת השופינג המקוון רגע אחרי שאתרים כמו אמזון ונטפליקס הפכו את מודל ההמלצות האישי שלהם למילת הקסם של המסחר הדיגיטלי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ