בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך ייראו הקניות באינטרנט בעתיד הקרוב מאוד

בלי שיווק ובלי כל ידע בתכנות הצליחה היזמית האמריקאית הצעירה קתרינה לייק להקים שירות שופינג מקוון, המגלגל מאות מיליוני דולרים. בראיון היא מספרת על השילוב המנצח בין סטיילינג למדע מבוסס אלגוריתם ועל המהפכה הממשמשת ובאה בחוויית הקניות בעידן האינטרנט

5תגובות
Stitch Fix

לסטייליסטית האישית שלי, כך מתברר, קוראים רייצ'ל. לא נפגשנו מעולם, אבל זה לא הפריע לה לשלוח לי שמלת פסים בצבעי צהוב־חרדל וכחול, שרשרת כסופה שמשתלבת היטב עם מה שיש לי בארון וחצאית קצרה עם הדפס שחור־לבן. רייצ'ל — בהנחה שמדובר בשמה האמיתי — היא חלק מצי של כ–800 סטייליסטיות, שעובדות בשירות המקוון Stitch Fix, אשר הושק ב–2011 ומגלגל כיום מיליוני דולרים באמצעות שליחת בגדים ואביזרים "מותאמים אישית" לנשים ברחבי ארצות הברית. קתרינה לייק, בת 32, המנכ״לית והמייסדת של Stitch Fix, גילתה את בשורת השופינג...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו