שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הפיתוח הטכנולוגי שיהפוך את הנסיעה לחלל לפשוטה יותר

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דידי חנוך

לרוב הפרויקטים באתרי מימון המון כמו קיקסטארטר, כאלה שלא נוהגים להריץ מיזמי צדקה, יש בסוף הקמפיין מוצר. המוצר לא חייב להיות פיזי, אבל התומכים בדרך כלל מקבלים משהו. אחד הקמפיינים המצליחים ביותר של התקופה האחרונה מתעלם מהכלל הזה. אמנם אפשר לקבל מדבקות וסיכות וחולצות ופוסטרים, אבל אף אחד מאלה הוא לא המוצר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ