יובל אליצור

במה דומה חברת התקשורת העולמית אורנג' ששלטה בימים האחרונים בכותרות עיתוני ישראל לענקית המשקאות האמריקאית קוקה קולה, שעד לפני כ–50 שנה נמנעה מלשווק את תוצרתה בישראל? מתברר שחברות ענק אינן נוהגות תמיד בתבונה. מנהליהן, מקבלי משכורות הענק, מתקשים לפתור דילמות שכל סוחר זעיר בשוק היה מצליח בהן: מהי הסכנה החמורה יותר — להתעלם מאיומי החרם של מדינות ערב ושל ארגון BDS, או להתעלם מהרושם הרע שעושה הכניעה לסחטנות על ציבורי הצרכנים בעולם, יהודים ולא יהודים?

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ