ראיה חותכת

האיש ש"צריך" שיהיו לו דברים

תצלום הראש העטוף של חברת קמפר מעורר תגובה. חרדה שהנה, שוב, מופיע אצלי קורבן האופנה, נשא הפרוורסיה

טל ניב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
טל ניב

1. הראש עטוף בנייר חום, ובלון מסטיק מעיד על האוויר שיוצא מהפה. זו הפרוורסיה שהופכת למודעת פרסום, פרויקט פרסום לחברת נעליים. נעלי נוחות שהפכו לנעלי אופנה. הממיפיקציה — החנק, עטיפת הראש, שהיא היבט של פרוורסיה, של הדחף להיעצר במשהו כדי להתענג על אי סיפוקו — מנוצלת כדי למסור מסר ביחס לנעליים. למשל, שהן נעשו על ידי מישהו, ולכן גם יינעלו על ידי מישהו שיש לו טעם, שיש לו הבנה בנתזי צבע ובחומרים "מתקדמים", הבנה בעתידנות שנתפסת גם כפרישת המניפה המגדרית לעוד מעלות. מישהו שיש לו נעליים שהולכות, בפועל, עד הסוף.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ