בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

האיש ש"צריך" שיהיו לו דברים

תצלום הראש העטוף של חברת קמפר מעורר תגובה. חרדה שהנה, שוב, מופיע אצלי קורבן האופנה, נשא הפרוורסיה

3תגובות

1. הראש עטוף בנייר חום, ובלון מסטיק מעיד על האוויר שיוצא מהפה. זו הפרוורסיה שהופכת למודעת פרסום, פרויקט פרסום לחברת נעליים. נעלי נוחות שהפכו לנעלי אופנה. הממיפיקציה — החנק, עטיפת הראש, שהיא היבט של פרוורסיה, של הדחף להיעצר במשהו כדי להתענג על אי סיפוקו — מנוצלת כדי למסור מסר ביחס לנעליים. למשל, שהן נעשו על ידי מישהו, ולכן גם יינעלו על ידי מישהו שיש לו טעם, שיש לו הבנה בנתזי צבע ובחומרים "מתקדמים", הבנה בעתידנות שנתפסת גם כפרישת המניפה המגדרית לעוד מעלות. מישהו שיש לו נעליים שהולכות, בפועל, עד...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו