בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

תצלום ההולך אל הסוף

ואפשר לשאול, בנימין נתניהו, משכתב ההיסטוריה, איזו אנלוגיה היסטורית מעמיד הנער הזה?

5תגובות

1 כאן, בפריים הזה, מתוך סרט וידיאו שצולם במצלמת אבטחה במעבר־מחסום ג'למה (גלבוע) מצפון לג'נין, הנער חי בפעם האחרונה. לעין המצלמה. עין המדוזה של המצלמה, העין שמבטה מבשר גם על המוות. הפריים המסוים הזה מתוך הסרט מוגדל עד כדי כך שהוא נראה כמו ציור. כמו הציורים על פי תצלומים מהשטחים של דוד ריב. והכל, הכל, גם החיים של מוחמד זכארנה, שהלכו, אחרי ריצת האמוק, כך כותבים, אבל אולי היתה ריצה שאינה אמוק, הזאת עם הסכין ביד — אל המוות הוודאי במחסום. התאבדות. תצלום פני ההולך אל הסוף. מי יודע איך לא הניאו אותו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו