בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

כל תצלום הוא התצלום האחרון

העלאת תצלום עצמי למדיה החברתית היא פעולה של היתפסות בזמן שמטרתה להרפות מהזמן, להפחית את החשש שאדם יצטרך לזכור את זיכרונותיו לבדו

3תגובות

א. עיני הבמבי הענקיות של מארי מוסר, העצומות ביחס לפניה, מחייכות בתצלום שחור־לבן. היא עבדה בחברת יוניברסל מיוזיק ונורתה בבטקלן. התצלום הזה שלה, כמו תצלומה של ג'מילה חוד היפה, שנורתה במסעדה, כהת השיער והגבות, בת 41, רווקה שעבדה בחנות אופנתית, או תצלום הזוג הצעיר, מארי לוש ומתיאס דימרסקי — סלפי זוג בשמש, בכובע מצחייה ונשיקה, על רקע מדרגות בניין קלאסי, או תצלומו של מתייה הוש, בן 38, במשקפיים ותספורת וזיפים טובים מאוד, ופאות לחיים, כנראה בטיול בטבע, על פי רצועות התרמיל — כולם גם יחד הופכים להיות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו