הנמנום אינו פינוק, כי אם זכות יסוד

חצי שעה ולא יותר; אחר הצהריים במקום הקפה; בישיבה במקום בטוח ונטול הפרעות; שקט מוחלט אינו הכרחי

מליה וולן
ניו יורק טיימס מגזין
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מליה וולן
ניו יורק טיימס מגזין

"משך הזמן חשוב מאוד", אומר דמיאן לז'ה, רופא המנהל את המרכז לחקר השינה בבית החולים הוטל־דיו בפריז. הקצו לעצמכם 20 דקות שינה. יותר מזה, אתם עלולים לגלוש למה שמכונה "שנת גל אטי" — פעילות גלי מוח מוחלשת הנדרשת לשם גיבוש זיכרונות. כוונו שעון מעורר. גלישה לגל האטי עלולה להותיר אתכם עם מה שהוא מכנה "שכרות שינה" במקום עם תחושת רעננות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ