בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תחת השמש

ההיפסטרים נדרשים להכחיד את עצמם

תהליכי הג'נטריפיקציה הביאו לכך שדווקא עסקים קטנים וחמודים המוכרים מוצרים אורגניים פוגעים באוכלוסיות חלשות. הצרכן המודע נדרש לקנות בחנות הסתמית ביותר

35תגובות

מי שביקר בלונדון בשנות ה–90 של המאה שעברה, עשוי לזכור את בריק ליין במזרח העיר בתור רחוב עסקים עממי ומפויח. היו בו סופרמרקטים, רשתות הלבשה זולות, חנויות אלקטרוניקה, מסעדות קארי ואטליזים המציעים בשר חלאל. חלק ניכר מהעסקים היו בבעלות מהגרים מבנגלדש, אבל תחנות ההימורים (betting shops) של הרחוב היו מזוהות גם בתור מעוז של תומכי ימין קיצוני ממעמד הפועלים הלבן. בריק ליין לא הופיע במדריכי התיירים, ולא כתבו עליו ספרים. ב–20 השנים האחרונות, הרחוב עבר שינוי. בזה אחר זה נפתחו בו עסקים מסוג אחר: בתי קפה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו