בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לזכרו של עלי מוהר

על עלי מוהר והפוליטיקה של היומיומי

עלי מוהר, שיום השנה העשירי למותו יחול בשבוע הבא, ידע - כפי שכתב פעם על שירתו של חברו אריק איינשטיין - להיות בתוך הדבר, אך בעת ובעונה אחת לעמוד גם מחוצה לו

24תגובות
איור של עלי מוהר שאייר עמוס בידרמן

לפני עשור איבדה התרבות הישראלית נכס ייחודי. אדם שקשה להעלות על הדעת את האפשרות שיימצא לו מחליף. יוצר שעצם השימוש בסופרלטיבים האלה מנוגד למורשתו העדינה והאירונית. עלי מוהר נולד בשנת הקמתה של המדינה, ולעובדה הזאת היתה השפעה ניכרת על השקפתו. הוא גדל בתל אביב, לחם כצנחן בששת הימים, במלחמת ההתשה ובמלחמת יום הכיפורים וכתב החל משנות ה–80 שני טורים שבועיים במקומון "העיר": "בשער" ו"מהנעשה בעירנו". בנוסף לכך חיבר שירים ופזמונים, כגון "שש־עשרה מלאו לנער", "יורם", "שיעור מולדת" ו"נגיעה אחת רכה". הוא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו