בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כוחו של המחזמר: אין דבר שאי אפשר לשיר אותו

קשה להתווכח עם ההבחנה שדמויות במחזמר נוטות לרנן ולרקוד בתזמון תמוה, אבל נראה שהקהל מצליח לשים בצד את השיפוטיות ולספוג את המסרים גם כששרים אותם בתיאטרון היווני, באופרה האיטלקית או במיוזיקל האמריקאי

5תגובות
"שיער"
United Artists / REX

ווילקומן, ביאנוונו, וולקאם. ברוכים הבאים לעולם שבו החיים הם קברט, החיים הם שיר. ברוכים הבאים לעולמה של כימרה אמנותית, עם רגליים של רקדנית בלט, קול של זמר אופרה ופנים של שחקנית תיאטרון. כאן אין שום דבר שאי־אפשר לומר, וכשנגמרות המילים, תמיד אפשר לפצוח בשיר. אם השיר לא מספיק, יוצאים במחולות עד שהגבעות עצמן מתעוררות לצלילי המוזיקה. מוזיקה היתה חלק מחיי התיאטרון כבר בעולם העתיק, ובטרגדיה היוונית עולה שורת המקהלה על הבמה לצלילי ה"פארודוס" — שיר הכניסה, ויוצאת ב"אקסודוס" — שיר הפרידה. לכל סוגה היו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו