בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

פוסט־מודרניזם מהמאה ה-17

ראיתי בלונדון ציור שיכול להרוג את מי שמביט בו

39תגובות

1 כמה פעמים שלא אקרא כי קראווג'יו המציא את הפה הפעור בציור, עדיין כשאראה את הציור עצמו תאחז בי פליאה. ביום האחרון של 2016 חלפנו על פני כיכר טרפלגר והרחבה המלוכלכת שבה עומדים הפסלים האנושיים הבלתי נסבלים, וירדנו לקומה מינוס 2 בבניין החדש של הנשיונל גלרי, אל התערוכה הנכבדת, העשירה, המוארת בדרמטיות אפלולית, "מעבר לקראווג'יו". למטה, בחדר הראשון מתוך כמה, אני רואה את הציור "נער ננשך על ידי לטאה" מ–1594. הפה פתוח מעט. הלשון הקטנה נמצאת, ולצדו ציור מאת משרתו־מאהבו של קראווג'יו, שכך גם קראו לו, "נער...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו