נטע אלכסנדר

כמו להרבה יזמים בני 30 וקצת בתעשיית הפרסום, לוויקטור גוטיירז דה־טנה היה חלום. "רציתי להפוך בידור לדבר המרדים והמשעמם ביותר שיש", סיפר בגאווה ל"גרדיאן" לפני כמה חודשים, עת השיק את אתר הסטרימינג החינמי Napflix. כפי ששמו רומז, "נאפ־פליקס" הוא אתר המבקש להעניק לצופיו סייסטה דיגיטלית באמצעות סרטים, תוכניות וקליפים משמימים ורפטטיביים במיוחד. במקום פיתולי העלילה של "משחקי הכס", בנאפ־פליקס תוכלו לנמנם מול אליפות הקריקט של הודו או משחק דומינו בקוריאה, מול תיעוד של מדיח כלים או בהתבוננות באקווריום שוקק דגים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ