מדוע אנחנו רואים שוב חדי־קרן בכל מקום

בעידן משתנה, סוער וכאוטי כמו זה של ימינו, מה הפלא שכולנו מחפשים את החד־קרן הפנימי שלנו?

נועה מנהיים
נועה מנהיים
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נועה מנהיים
נועה מנהיים

ג'ינג'ר, תמרים, אגוזי קשיו ואצות כחולות־ירוקות — אלה כמה מהמרכיבים של "לאטה חד־קרן" של בית הקפה "דה אנד" בברוקלין, שהפך, לזמן קצר, ללהיט אינסטגרם ססגוני. אבל תהילת עולם היא דבר חולף. המשקה הברוקלינאי ניגף תחת פרסותיו של "פרפוצ'ינו חד־קרן" האימתני של רשת סטארבקס האדירה, למרות שטועמים הגדירו אותו כ"משקה הגרוע ביותר אי פעם", וציינו כי הוא מצטיין ב"טעם של פלואוריד ובמרקם של בוצה מתכתית". לפני כחודש תבע בית הקפה את סטארבקס על הפרת זכויות יוצרים, וטען שלא רק שהרשת גנבה ממנו את הרעיון, אלא אף הוציאה לו שם רע. בסטארבקס טענו שהמשקה שלהם — ששווק במהדורה מיוחדת למשך שבוע בלבד — הושפע באופן כללי מאופנת החד־קרן שחורכת לאחרונה את המרחב הווירטואלי וממלאת אותו צבעי פסטל וקשתות זוהרות ונצנצים, עד זרא ואד נאוסאם. יש איפור, קרם גוף זוהר ואמנות ציפורניים, קאפקייקס, טוסט ועוגות חתונה — כולם בעיצוב חד־קרן. ובעוד שרת התרבות של ישראל משתמשת בשמלת "ירושלים של זהב" שלה להעביר מסר פוליטי על השטיח האדום בפסטיבל קאן, הידסה עליו השחקנית אל פאנינג בשמלת ויויאן ווסטווד לבנה, ששובלה המצויר ביד העביר מסר אחר לחלוטין — טרנד החד־קרן הגיע לשיאו — שוב.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ