בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

להביט לסדאם בעיניים

מה בין הדיקטטור העיראקי לבין שחקנית אלמונית, ואיך אפשר לומר דבר מה אחר לגמרי בעזרת אותה הטכניקה

תגובות
חנא קובטי , "סדאם חוסיין", פרט מתוך
"שירת הסירנה", עבודת גמר במחלקה
לצילום בצלאל, 2017

1 בזמן האחרון אני נהנית להבין דבר אחד בכל פעם. למשל, את הקשר שבין "עיוורת IV" של הסוריאליסט הבריטי האלגנטי ג'ון סטזאקר — אמן קולאז' שמציג מאז שנות ה–70 — לבין התצלום־קולאז' "סדאם חוסיין" של בוגר המחלקה לצילום בבצלאל חנא קובטי. את "סדאם", שגודלו כמטר אורך על חצי מטר רוחב, ראיתי תלוי בחדר שבו הציג קובטי את עבודת הגמר שלו, "שירת הסירנה", בבצלאל. זה היה מיצב שכלל כמה אובייקטים, ובהם סרט וידיאו שהוקרן בתוך בקתה בצורת קופסת הקרטון של מסכת אב"כ, ובו רואים את קובטי וקרובת משפחה מתפללים. זו עבודת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו