הפוליטיקלי קורקט מאיים לשכתב את ההיסטוריה ולהרוס את הקולנוע

יותר ויותר מגזרים דורשים ייצוג על המסך הגדול, והוויכוח הסוער כבר גולש מהוליווד למקומות בלתי צפויים

נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ

ב–2008 פרץ ויכוח נוקב בין שניים מגדולי הבמאים בקולנוע האמריקאי, בשאלה שנדמתה, עד אז, כאזוטרית לחלוטין. ספייק לי, שהגיע לפסטיבל קאן כדי לקדם את סרטו "נס בסנטה אנה" — המתאר את סיפורה של קבוצת חיילים שחורים במלחמת העולם השנייה — נזף בקלינט איסטווד, שביים שנתיים קודם לכן שני סרטים על המלחמה, אך לא ליהק אליהם שחקנים שחורים. לי פנה לעיתונאים ואמר: "אם לכם, הכתבים, היו ביצים, הייתם שואלים אותו 'למה'. אני יודע שהסבו את תשומת לבו ושהוא יכול היה לשנות זאת. זה לא שהוא לא ידע".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ