בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תחת השמש

מדוע אין טעם להחרים את הפילוסוף הנאצי החשוב ביותר מהמאה ה-20

על אף שהיה אנטישמי, ההתעניינות בהגותו של מרטין היידגר רק גדלה בעולם הספר העברי, ומעלה שאלות חשובות בדבר הקשר שבין חרם ודת

72תגובות
הפילוסוף מרטין היידגר
adoc-photos / Corbis via Getty

"מהו באמת הדבר, באשר הוא דבר? כשאנו שואלים כך, אנו מבקשים להתוודע לישות הדברית של הדבר. משימתנו להתנסות במידה הדברית של הדבר". השאלה הזאת והצהרת הכוונות שאחריה הן מנקודות המפתח בחיבור "מקורו של מעשה האמנות" מאת מרטין היידגר, שיצא לאור באחרונה בהוצאת הקיבוץ המאוחד, בתרגומו של אדם טננבאום. זהו הספר השני פרי עטו של היידגר שהתפרסם השנה בעברית: לפניו ראה אור החיבור "השפה", בהוצאת פרדס ובתרגום של דנית דותן ומיכאל פרידמן. מי שיתמכר לסגנונו האופייני של היידגר ולא יסתפק בשני הספרים, יוכל להמתין לשניים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו