תחרות שעדיף להפסיד בה: מה קורה כשעיר משתעבדת לתאגיד עצום
אמזון מחפשת עיר צפון־אמריקאית להקים בה את משרדיה החדשים. ובתחרות על לבן של חברות ענק, יש מי שמוכנים ללכת רחוק מאוד
"דרושה עיר", הכריזה בתחילת החודש ענקית הקמעונאות אמזון. את הקריטריונים הנדרשים מהעיר בת המזל, שתזכה לארח בשטחה המוניציפלי את קמפוס החברה השני (הראשון שוכן בסיאטל), על 50 אלף עובדיו וחמישה מיליארד הדולר שיושקעו בבנייתו, פירטה אמזון במסמך בן שמונה עמודים. המסמך הוא לא פחות מתמונת מראה לחברה המערבית, ליחסי כסף וחוק במאה ה–21, לקפיטליזם בתצורתו הנוכחית ולמושג העכשווי של עיר.