בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ואם במקום ונציה תכתבו תל אביב

גרסתו של אברהם עוז למחזה "הסוחר מוונציה" מזכירה ששנאת הזרים לא נולדה בישראל, אך ששנאת התרבות חזקה בה מאי פעם

5תגובות
מתוך "הסוחר מוונציה" בבימויו של אברהם עוז. בוונציה לא היה "חומר ראיות חסוי"
טל יצחקי

המחזה הזה, עבורי, הוא בגדר חידה. כל הזמן חשבתי שיש כאן משהו חשוד! לא ייתכן ששייקספיר, הגדול מכולם, ייפול במלכודת הגזענות החשוכה כפי שמתגלה ב"הסוחר מוונציה", המחזה הנורא, שבגרסה מחודשת שלו צפיתי לאחרונה בתל אביב. אז קראתי את הטקסט, והתחלחלתי. אם היה כאן צל של הגינות, חשבתי, היה צריך לזרוק את המחזה הזה לסל האשפה של ההיסטוריה ולתת לו להירקב בתהום הנשייה. אך מה לעשות, צרכני התרבות הם בסך הכל מאמינים אדוקים, לא פחות ממאמיני שאר הדתות, וכאשר מופיע בפניהם טקסט דוחה שכזה, הם מנסים בכל מאודם להסביר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו