בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה יש לנו פחות מקום בלב למוצרים מהאינטרנט

איך התנכרתי לפתע למכשיר החשמלי שנועד להציל את משפחתי

18תגובות
קניות באינטרנט
Getty Images IL

הכל התחיל במחלקת היולדות. "הטמפרטורה בחדר התינוק צריכה להיות בין 21 ל–23 מעלות", ציינה האחות בטון מרגיע בהדרכה להורים הטריים, "ב–25 מעלות הם מפסיקים לנשום". חיפוש מיידי בגוגל — "טמפרטורה בחדר התינוק" — רק החמיר את המצב. האם אי־פעם מישהו מצא שלווה כשחיפש מידע רפואי באינטרנט? לא היתה לנו ברירה אלא להפעיל את המזגן ללא הפסקה בחדרה של התינוקת (לשעבר — חדר השינה שלנו) ולהתמודד עם התוצאות: גרוננו ניחר, מערות האף המו והילדה חרקה ופעתה חליפות. היה ברור; החדר יבש מדי. "לחות בחדר התינוק" — את החיפוש הזה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו