בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפרינט עוד לא מת

הספידו גם את הרדיו אבל רזי ברקאי חי ובועט

4תגובות

בימים אלה כל עם ישראל משחק אותה פול רוויר: “הפרינט מת, הפרינט מת! האינטרנט בא, האינטרנט בא!” מה זה חשוב שבשבועות האחרונים פוטרו עובדים מענף המזון, מהרשויות המקומיות ואפילו מהתעשייה הצבאית? בעוד שפיטורים בענף המזון מובנים כתגובה להאטה במשק, הפיטורים בעיתונות המודפסת מתפרשים כגזירת שמים טכנולוגית. הפטאליזם הטכנולוגי הגיע לכך, שעיתונאי אחד התערב איתי על בקבוק וויסקי שתוך 20 שנה לא יהיה אף עיתון יומי בישראל. הוא צפוי להפסיד.

עדיין יש רדיו בישראל, למרות שיש טלוויזיה בישראל, ועדיין יש טלוויזיה בישראל למרות שיש אינטרנט בישראל. “הווידיאו הרג את כוכב הרדיו”? ספרו את זה לרזי ברקאי. ובכלל, עיתונות הדפוס בעולם צפויה להרוויח 170.5 מיליארד דולר עד סוף השנה. זו אמנם ירידה של 1.4% מרווחי השנה שעברה, אבל זה לא רע יחסית לשוק מת: גם סבתי המתה מתה, והיא לא הרוויחה שקל אחד השנה. כי שלא כמו סבתות, מדיות לא מתות לעולם. אנחנו פשוט צורכים הרבה יותר מדיות מהסבתות שלנו.

בלומברג

נכון שמשתלם יותר לצלם הפקה אחת ולשדר אותה אינספור פעמים מאשר להפיק מאות הצגות חיות ובכל זאת הווילון הכבד, הארכאי, עולה. כפי שנאמר: וחי איימקס עם תיאטרון ופרינט עם רשת ירבץ.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו