בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המילה

“לחשוב מחוץ לקופסה”

מי שמבקש “לחשוב מחוץ לקופסה” לא יודע שהוא נמצא עמוק בתוך הקופסה

8תגובות

כדי להבין למה כל כך הרבה אנשים רוצים לחשוב “מחוץ לקופסה”, צריך להגדיר קודם “קופסה”. מדובר ככל הנראה במטאפורה למצב קיים ולא מספק. אלו שמבקשים “לחשוב מחוץ לקופסה” הם בדרך כלל אנשים פרקטיים, שמעוניינים במה שאין להם: לרוב הם רוצים לעשות כסף גדול ‏(“סטארט־אפ”, “אקזיט”‏); לפתור בעיות סבוכות ‏(“זה ברור, חילופי שטחים!”‏); או סתם להפתיע את בת הזוג ‏(“ואז, כששלמה ארצי פתאום קרא לנו לבמה והוצאתי את הטבעת מהכיס, היא פשוט התמוטטה”‏). מובן שהעובדה שכולם רוצים “לחשוב מחוץ לקופסה”, הופכת את הרצון “לחשוב...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו