בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המילה

תמונת אילוסטרציה

מה הופך טרגדיות מסוימות ל”בלתי נתפסות” ואיך זה קשור בדימויים מנטליים ובעיות ליהוק

20תגובות

מה ש”לא נתפס” בעובדה שאלי גור השליך את שני ילדיו מגג בניין בצפון תל אביב הוא בעיקר הסרטון שמוקרן בראש ברגע שאתה שומע על המקרה. בניגוד לטרגדיות אחרות, את הסרטון הזה אי אפשר לאתר באופן אוטומטי בספרייה הקולקטיבית, שצברה במהלך השנים אינספור קלטות שסווגו תחת הקטגוריה “טרגדיה”. כשאותה אמא דקרה את שני ילדיה, אפשר היה לשלוף מהארכיב סרטונים קודמים בעלי אופי דומה. זו לא פעם ראשונה שאיש בוגר דוקר ילדים, זו גם לא הפעם הראשונה שהורה דוקר את ילדיו. בארכיון כבר קיים ארכיטיפ של סיפור המקרה, גם אם מאפיינים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו