בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

“האח הגדול” נכנס לבתי הספר, בדלת הראשית

אחת ההרצאות הפופולריות בבתי ספר ניתנת בידי אנשי הפקת “האח הגדול” וכוללת עצות לתלמידים איך להיראות אטרקטיביים בשידור

27תגובות

במסגרת תקציב בתי הספר לאירועים והרצאות חוץ - הממומן ברובו מכספי משרד החינוך והרשות המקומית - נשכרות חברות מסחריות על מנת להעביר תכנים חיצוניים המוגדרים כלימודי העשרה לתלמידים. אחת החברות הללו היא ידע במדיה, חברה פרטית אשר נוסדה במקור על מנת לספק שירותי קהל בתוכניות אירוח בטלוויזיה ועשתה הסבה לספקית תכנים בתחום התקשורת. בין היתר מעבירה החברה הרצאות בנושאים כגון תקשורת ומגדר, תחקירנות בטלוויזיה, מדיה וסביבה ועוד. אך מתברר שההרצאה הפופולרית ביותר של החברה בבתי הספר היא בנושא "האח הגדול...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו