שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

“האח הגדול” נכנס לבתי הספר, בדלת הראשית

אחת ההרצאות הפופולריות בבתי ספר ניתנת בידי אנשי הפקת “האח הגדול” וכוללת עצות לתלמידים איך להיראות אטרקטיביים בשידור

טל לאור
טל לאור

במסגרת תקציב בתי הספר לאירועים והרצאות חוץ - הממומן ברובו מכספי משרד החינוך והרשות המקומית - נשכרות חברות מסחריות על מנת להעביר תכנים חיצוניים המוגדרים כלימודי העשרה לתלמידים. אחת החברות הללו היא ידע במדיה, חברה פרטית אשר נוסדה במקור על מנת לספק שירותי קהל בתוכניות אירוח בטלוויזיה ועשתה הסבה לספקית תכנים בתחום התקשורת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ