פרשת השבוע: אחשוורוש והמן יוצאים מהארון

ירמי שיק בלום
ירמי שיק בלום
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ירמי שיק בלום
ירמי שיק בלום

א ויהי בימים ההם מלאנתלפים לפני הספירה וימלוך אחשוורוש המלך מהודו ועד החוף של מוש מאה עשרים ושבע מדינות תחת שלטון קיסרות פרס בימים ההם; ב ואחשוורוש הומוסקסואל קירח גדול־ממדים כמו דביר בנדק לפני הספירה והניתוח קיצור קיבה רק עטור כתר זהב צמידי אבני חן וטבעות יהלומים; ג וימנה אחשוורוש תחתיו את המן הלירד הרשע כיועץ לעניינים מיוחדים ויתאהבו השניים ויתנו אהבהבים בסתר; ד ויערוך אחשוורוש מלכת השושנים הרמות ומשתים רבים בשושן הבירה הלוהטת לילות וימים ויהיו המשתים נפרדים כי נפלאתה אהבתו לגברים מאהבתו לנשים;ה וירכל העם היושב בשושן לאמור מה הקטע של הדרת הנשים ומדוע אחשוורוש והמן בסוף כל משתה נעלמים?; ו ויגיעו השמועות לאוזניו של המלך וירא שמא יתגלה סודו ויצווה על משרתיו הביאו לכאן את ושתי אשתי; ז ותאמר ושתי לסריסיה לאמור תגידו להומו המזדקן שיעזוב אותי לנפשי ויקצוף המלך עד מאוד וחמתו בערה בו והוא שיכור מת אז בכלל עלה לו ויאמר סלקו את האוחצ'ה עם הפה ג'ורה ותדע כמו אם פרסייה שלא ככה מדברים למלכה; ח ויתעורר אחשוורוש עם חמרמורת קשה ויאמר להמן מה עשינו חייבים לטאטא את הפרשייה ויאמר לו המן לאמור ארגן טקס מלכת היופי של פרס ותיקח לך אשה חדשה; ט ותנצח בתחרות אסתר היהודייה הסחית היפה סטייל אנה פרנק יופי איילת זורר מזוקק ותהיה למלכת פרס; י ולאסתר יש דוד מעיק ומוזר שמו מרדכי ויתעלק עליה עד מאוד וירכב על הצלחתה ויקבל ג'וב כפקיד בארמון המלך; יא ויתקל המן במרדכי בחצר הממלכה ויאמר המן למרדכי לאמור השתחווה לי עבד נרצע כי להמן יש פטיש ליחסי מרות ושליטה; יב ויסרב מרדכי להשתחוות ויחר אפו של המן ויאמר לאחשוורוש היהודים האלה באים לי רע בוא נשמיד להם את הצורה; יג ותשמע אסתר את הבשורה ותלך לאחשוורוש ותאמר לו לאמור אנו היהודים יודעים קרוא וכתוב והנני יודעת את סודך; יד ועתה בטל את הגזרה ולא עשית זאת ואוציאך מהארון בספר התורה הקדושה ובינינו אתה גם יכול למצוא לך מאהב יותר טוב מהמן הלירד הרשע; טו ויבטל אחשוורוש את צו ההשמדה ויערוך מצעד גאווה קבל עם ועדה ומרדכי יצא מלפני המלך בלבוש מלכות ועטרת זהב; יז וירכב מרדכי על סוס אשר רתום להמן הרשע עבד BDSM תחת הצלפות שוט ותלבושת לאטקס צמודה וליהודים היתה אורה ושמחה ויחגגו את פורים אחת לשנה; יח ואלוהים כלל לא מוזכר במגילה כי כששמח שוכחים להזמין והוא לא מתחבר לחג ההומו־פגאני הזה ולכל האלימות והשתייה והמין; יט ולא למאכל המסורתי היבשושי הקרוי על שם איבר אחד ונראה כמו איבר אחר שאליו ההומוסקסואל הממוצע לא מתחבר; טז אבל בסדר תחיו בארון יהודים יקרים הלא רק פעם בשנה אתם מרשים לעצמכם ללבוש בגדי נשים לעטות מסכות ולהדחיק שאתם אומה של שמרנים רעשנים זה צעצוע אפילו יותר מעאפן מסביבון.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ