רק הרכבת קלה

הרכבת בירושלים אולי קלה, אבל תהליך קניית הכרטיסים לא קל בכלל

נעמה ריבה
נעמה ריבה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
נעמה ריבה
נעמה ריבה

מכונות הכרטוס של סיטיפס, הזכיינית שמפעילה את הרכבת הקלה בירושלים, הן כנראה מכונות הכרטוס הגרועות בעולם. או לפחות מכונות הכרטוס הגרועות בעולם המערבי. ממשק המשתמש של המכונות לא נוח, המכונות אטיות ונדרשות כמה דקות כדי לקנות כרטיס. המסך אמנם נראה כמו מסך מגע, אך הוא אינו כזה. לצד המסך יש לחצנים שאינם תואמים את הריבועים שמקבילים אליהם וממוקמים על מסך. אולי זו בכלל לא מכונת כרטוס, אלא משחק שסיטיפס מנסה לשחק עם הנוסעים. בנוסף, לא ברור איך בודקים כמה יתרה יש בכרטיס, ולא ברור אם אפשר לנסוע ברכבת הקלה ברב־קו של תל אביב או חיפה. בעבר ניסיתי לעשות זאת, לא הצלחתי וקיבלתי דוח נדיב של כ–180 שקל. הפעם לא רציתי לקחת סיכונים, אז קניתי כרטיסים נפרדים לרכבת הקלה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ