בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

משווקת מכשירי סמסונג תמתג מחדש את רשת דינמיקה

תגובות

חברת סאני, המשווקת את מכשירי סמסונג בישראל והנמצאת בשליטת איש העסקים אילן בן דב, החליטה להשקיע כמה מיליוני שקלים בשנה במשך השנים הקרובות במיתוג מחדש של רשת מכירת המכשירים שלה, דינמיקה. כך נודע ל-TheMarker. המיתוג ייעשה בשיתוף עם סלקום, אך האחרונה לא תשקיע כסף במהלך. המיתוג של הרשת יושלם עוד השנה.

סאני הגדילה באוגוסט 2005 את מספר הסניפים של דינמיקה מ-25 ל-40, לאחר רכישת הפעילות של שיא תקשורת. המחזורים של דינמיקה גדלו בכ-50%, וברבעון הראשון של 2006 הסתכמו הכנסות הרשת בכ-41 מיליון שקל, לעומת כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל.

ההרחבה אמורה היתה להגדיל את מחזורי המכירה וההכנסות של סאני, אך בפועל הכנסותיה ברבעון הראשון של 2006 קטנו בכ-26% לעומת הרבעון הרביעי של 2005 והסתכמו בכ-162 מיליון שקל.

הרחבת דינמיקה סייעה לסאני לשפר את תמהיל הלקוחות שלה: אם ב-2004 היא התבססה בעיקר על פלאפון (42% מהמכירות), ב-2005 פלאפון ירדה לכ-34% מהמכירות, וסלקום הגיעה לכ-30% לעומת כ-20% ב-2004.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו