בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רכבת ישראל פתחה לתנועה את המסילה השלישית באיילון

תגובות

רכבת ישראל פתחה השבוע לתנועת רכבות את המסילה השלישית באיילון. בהנהלת הרכבת אומרים כי בזכות המסילה החדשה תנועת הרכבות תורחב החל בחודש הבא.

עד עתה הגיעו לתחנות שבתל אביב רק שתי מסילות ברזל, שאליהן התנקזה כל תנועת הרכבות מצפון, דרום ומזרח. הדבר יצר צוואר בקבוק שהגביל את יכולת ההפעלה של כמות גדולה של רכבות בו-זמנית.

עבודות התשתית לבניית המסילה השלישית נמשכו כארבע שנים ועלו כ-300 מיליון שקל. אורכה של המסילה החדשה 5 ק"מ, בין תחנות תל אביב מרכז לתל אביב דרום. עקב פתיחת המסילה נחנכו שני רציפים חדשים בתחנת ההגנה, שני רציפים בתחנת תל אביב מרכז ורציף אחד בתחנת השלום.

ברכבת מעוניינים להוסיף מסילה רביעית. הפרויקט אמור לעלות כ-2 מיליארד שקל ולכלול הטייה של נחל האיילון, והוא נבחן כעת במשרד האוצר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו