בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

באג 2011: משתמשים בהוטמייל דיווחו כי נמחקו להם האימיילים

אינטרנט

תגובות

כמה משתמשים בהוטמייל קיבלו מתנה לא נעימה לרגל השנה החדשה. אותם משתמשים דיווחו כי נמחקו להם אלפי הודעות אימייל ותיקיות מותאמות אישית. בשעות הצהריים אתמול החלו לדווח כי ההודעות חזרו. יאיר גיל, משתמש הוטמייל ותיק, סיפר ל"הארץ" כי חשבון האימייל שלו חזר למצבו המקורי. "חשבון ההוטמייל שלי, שכבר ציין 12 שנות פעילות, נראה חדש ונקי כאילו פתחתי אותו אתמול בבוקר", אמר גיל, והוסיף כי המערכת אף טרחה לצרף הודעת ברכה על ההצטרפות. "הכל נמחק. הודעות, מסמכים, תמונות, ספריות מקוריות וספריות משנה". בשעות הצהריים ציין כי כל ההודעות הושבו, מלבד ההודעות של היומיים האחרונים. משתמשים נוספים התלוננו על המצב בפורום התמיכה של מיקרוסופט, ובמקביל כבר נפתחו שתי קבוצות בפייסבוק של תלונות על הבעיה. "בשלב זה נראה כי מדובר בבעיה מוגבלת בהיקפה, ומיקרוסופט עובדת עם המשתמשים שנפגעו. אנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה ללקוחותינו", מסרה דוברת מיקרוסופט קתרין ברוקר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו