בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רשת אופנה

שני אתרים חדשים ישנו מן היסוד את היחסים המורכבים בין מעצבים ללקוחות

תגובות

יותר מטום פורד, מרק ג'ייקובס, דולצ'ה וגבאנה או כל מעצב-על אחר, ההשפעה העיקרית על עולם האופנה תבוא בשנה הקרובה מהמרחב הווירטואלי. שני אתרי מכירות חדשים - האחד הושק לפני כחודשיים והאחר ייפתח בפברואר - מקילים את הנגישות של הקהל הרחב לדגמים של המעצבים היוקרתיים ביותר.

בשנה החולפת סימנו את המגמה אפליקציות שמותגי אופנה מבוססים, כמו שאנל וגוצ'י, העמידו לרשות משתמשי אייפון ואייפד. אלה מאפשרות לצרכני האופנה לבקר באמצעות הטלפון הסלולרי באתר של מעצב אהוד, לבחון קולקציה נחשקת או להתוודע לבוטיק חדש. ב-2011, מותגי האופנה ימצאו דרכים חדשות לעשות את הקנייה והצפייה באופנה לחוויה אישית יותר.

דרך אחת היא הצעת מוצרים בהתאמה אישית, כפי שעשה בעבר מותג הספורט נייקי, וכפי שעתידה לעשות ברברי, יצרנית מעילי הטרנץ' המפורסמים.

האינטרנט מסייע למעצבים ולמנהלי מותגים לאפשר ללקוחות גישה נוחה יותר למוצרים. בית ברברי כבר הציע פריטים רבים מקולקציית אביב-קיץ 2011, שהוצגה בספטמבר בלונדון למכירה מיידית ברשת. אוסקר דה לה רנטה יצר לאחרונה אתר שבו הוא מציע למכירה - לחוג לקוחות מצומצם - פריטים מיוחדים שעיצב.

בפברואר, עם תחילת עונת התצוגות, כשהמעצבים ישיקו את הקולקציות סתיו-חורף 2011-2012, ייפתח Moda Operandi, אתר מכירות שיציע מוצרים של כ-50 מעצבים ומותגים, בהם קלווין קליין, רושאס ונינה ריצ'י. האתר נועד ללקוחות המתקשים לאתר פריטים שהוצגו על המסלול בחנויות, כי מעצבים או מנהלי מותגים מחליטים שלא לייצרם, או שקמעונאים נרתעים מהסיכון שברכישת פריטים בעיצוב מאתגר.

האתר יהיה נגיש לחברים בלבד. בעונה הקרובה יוכלו לגלוש בו כ-15 אלף משתמשים שהוזמנו על ידי מנהליו, ומעריכים שעד סוף 2011 הוא ימנה 100 אלף חברים. הוא יאפשר לרכוש דגמים 48 שעות לאחר שהוצגו על המסלול.

במציאות החדשה שהאתר ייצור, לקוחות יוכלו להשפיע על עיצוב האופנה באופן ישיר יותר מאי פעם. מעצבים הרגילים לקבל משוב על קולקציות שלהם חודשים רבים לאחר שהדגמים יצאו לחנויות בעולם, יפגשו מעתה את טעם הקהל בזמן אמת. מעניין אם תגובות הלקוחות יעודדו אותם ליצור דגמים מסעירים יותר, או דווקא להיפך. ייתכן שבעתיד תהיה לטעם הקהל השפעה מכרעת על הקולקציות שיוצגו על המסלול.

למגמה זו יתרום גם האתר שהשיקה גוגל בנובמבר, boutiques.com, שמאפשר ללקוחות להגדיר את הסגנון החביב עליהם. נראה שהשילוב בין שני האתרים יצמצם במידה ניכרת את הפער בין מדרכות הערים למסלולי התצוגות. S



דוגמנית מציגה את הקולקציה האחרונה של ויקטוריה סיקרט



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו