בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גם הנהיגה צריכה להיות חסכונית

תגובות

<< גם המכונית החסכונית ביותר שבנמצא לא תקל על צריכת הדלק אם סגנון הנהיגה בה לא יהיה לא מתון וחסכוני. נהיגה חסכונית מתחילה עוד לפני העלייה למכונית, עם תכנון מסלול קצר ככל הניתן ורצוי הכולל רמזורים מעטים ככל האפשר, וכמובן ללא עומסי תנועה. אם ניתן, רצוי שלא לצאת לדרך בשעות העומס.

כדאי לנהוג במתינות ולהימנע מהאצות חריפות ומבלימות חדות. עוד מומלץ גם להקפיד על תחזוקת המכונית, למלא אוויר בצמיגים מדי שבועיים כדי לשמור על לחץ אוויר תקין, וגם להימנע מתוספי דלק למיניהם - הם רק יגרמו לכם לשלם יותר.

בנסיעה עירונית, חלונות פתוחים עדיפים על מזגן, ואילו בנסיעה מהירה דווקא מזגן הוא האמצעי החסכוני יותר לקירור המכונית. כדאי גם לדומם את המנוע כשממתינים למישהו במכונית, כשהעצירה היא ליותר מחצי דקה. בנוסף, רצוי למלא דלק כשקר בחוץ - בשעות הבוקר המוקדמות. כך דחיסות הדלק גבוהה יותר, ואתם מקבלים למעשה יותר אנרגיה בכל ליטר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו