בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עוברים לשלב מערכת היחסים

הגולשים מוכנים לאפשר למפרסמים לעקוב אחריהם - אם יש להם זיקה מיוחדת למותג שלהם ? מספר האוהדים בפייסבוק כבר לא קובע, אלא עומק הקשר אתם ? ועם זאת, קשה עדיין למדוד את התוצאות מהפעילות החברתית - אך העזרה בדרך

תגובות

פרסום העוקב אחר הגולש? רק במידה שהוא בוחר בו

>> בעולם מתעוררת התנגדות לפרסומות מכוונות (Targeted), העוקבות אחר האתרים שבהם מבקר הגולש ומציעות לו מוצרים בהתאם לתחומי העניין שלו. עם זאת קבוצת הגיל הפתוחה ביותר לכך היא גולשים צעירים: 57% מהם השיבו שיסכימו לקבל פרסומות ממותגים מסוימים.

(28.12.10 ,eMarketer)

הגיע הזמן להפסיק לאסוף אוהדים לדפי מותגים בפייסבוק

>> לאחר שמפרסמים השקיעו מיליונים במה שהיתה עד כה המטרה העיקרית - איסוף אוהדים לדפי המותג בפייסבוק, הגיע השלב הבא: יצירת מערכות יחסים (Engagement) אתם. "אם יש לכם 100 אלף אוהדים ואתם בקשר שבועי עם 1,000 מהם", אומר מייקל לזרוב ממדיה באדי, "זה פחות טוב מאם יש לכם 10,000 אוהדים ואתם בקשר עם 1,000 מהם".

(30.12.10 ,Irina Slutsky, Advertising Age)

מותג האופנה היפני Uniqlo הכי מוזכר בטוויטר ב-2010

>> מבין המותגים והמוצרים הלא היי-טקיים שזכו למירב האזכורים בטוויטר ב-2010 ממוקם במקום הראשון מותג האופנה יוניקלו (Uniqlo), אשר הוזכר הכי הרבה פעמים; כך עולה מנתונים של What The Trend שנאספו עבור AdAge.

בעשירייה הראשונה בלטו בעיקר מותגי מדיה, אופנה ומזון, בהם BBC במקום השני, מותג האופנה H&M Lanvin שדורג במקום השלישי ומקדונלד'ס שדורג במקום השביעי.

בראש הרשימה של מותגים שזכו למירב האזכורים בטוויטר (לאו דווקא חיוביים) עומדת אפל, בשל השקת האייפד ואייפון 4. ברשימת המותגים שאינם טכנולוגיים מככבים גם נייקי (במקום החמישי), חברת התעופה סאות'ווסט (Southwest) וקונצרן הממתקים והמזון קדבורי-קראפט.

(29.12.10 ,Simon Dumenco, Advertising Age)

השנה שבה פייסבוק נהפך לאתר הפופולרי ביותר בארה"ב

>> ב-2010 הדיחה פייסבוק את גוגל וכבשה את מעמד האתר הפופולרי ביותר בארה"ב - כך עולה מנתונים של חברת המחקר Experian Hitwise. ב-2009 דורגה פייסבוק במקום השלישי, לאחר גוגל ושירותי הדואר האלקטרוני של יאהו.

על פי נתוני חברת המחקר, 2010 היתה השנה השנייה ברציפות שבה פייסבוק היתה מלת החיפוש הפופולרית ביותר בארה"ב. כניסה מעניינת נוספת לדירוג חמשת האתרים הנצפים בארה"ב היתה של יוטיוב, שהדיחה מהמקום החמישי את הרשת החברתית מייספייס.

(29.12.10 ,Experian Hitwise)

לחברות קשה למדוד את תוצאות הפעילות במדיה החברתית

>> אסטרטגית המותגים ג'ודי שפירו הכינה רשימת עקרונות לארגון הפעילות במדיה החברתית ב-2011. בהם: לעבור משיווק של "אחד לרבים" ל"רבים לרבים"; ההכרה בכך שפעילות מסחרית מתרחשת בקהילות שבהן יש עניין משותף, וכן בכך שעדיין קשה להשיג תוצאות - אבל העזרה בדרך, בעיקר מחברות המייצרות פלטפורמות חיבור בין סוגי פעילות.

(27.12.10 ,Judy Shapiro, Advertising Age)

טבלת הווידאו הוויראלי של AdAge

משווקים את ישו בעידן הדיגיטלי

>> ישו הוא בוודאי אחד המושגים המוכרים בעולם - וגם לו יש משווקים. גולש בן 33 מפורטוגל הכין סרטון משעשע המספר את סיפור לידתו של ישו - לו היה מתרחש בעולם הדיגיטלי. לצורך כך הוא קיבץ את ג'ימייל, מפות גוגל, וויקיפדיה, טוויטר, אייפון ועוד אבני בניין מרכזיות של העולם הדיגיטלי הנוכחי. הסרטון כבש מיד את המקום הראשון, עם פער עצום ממתחריו.

(29.12.10 ,Irina Slutsky, Advertising Age)

שיחת היום

הסרטונים הוויראליים הנצפים ביותר השבוע

1

איך היה נראה המאורע ההיסטורי המכונן של הולדת ישו כיום? סרטון הומוריסטי מציג את התשובה וסוחף כמעט 10 מיליון צפיות בשבוע. שמו: The Digital Story of Nativity

2

החנות המקוונת להלבשה תחתונה La Senza יצרה סרטון וידיאו ויראלי סקסי במיוחד לקראת חג המולד. שם הסרטון: The Cup Size Choir

3

גוגל שיחררה סרטון המדגים את שירותי החיפוש הקולי החדשים שלה בטלפונים סלולריים. שם הסרטון: Demo Slam

4

סרטון מוזיקה לקידום מותג ההנעלה DC Shoes, הפונה לצעירים, זכה לכמעט 2 מיליון צפיות ברשת. שם הסרטון: Gymkhana Three

5

פרסומת חג המולד השנתית של קוקה קולה גרפה כ-1.5 מיליון צפיות בשבוע החג לבדו. שם הסרטון: Snow Globes



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו