בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שני סוסים שחורים בשוק המכשירים

תגובות

<<אייפון הוא לא המכשיר היחיד שפוגע במכירות שלוש הגודלות. עד אמצע 2008 הבלקברי כמעט ולא היה נוכח בשוק המקומי. פרטנר שיווקה דגם בלקברי אחד, בלי הרבה הצלחה.

באותה תקופה החליטו פרטנר וסלקום להשיק מחדש את הבלקברי, עם גרסאות חדשות של יצרנית המכשירים הקנדית. עם השקת הרשת החדשה שלה ב-2009, גם פלאפון הצטרפה לחגיגה.

מאז הפך הבלקברי להצלחה מסחרית גדולה. מה שהתחיל בתור מכשיר יקר למנהלים, משווק כעת בחברות הסלולר גם בתוכניות חיילים וסטודנטים. הערכות הן שכיום לבלקברי יש נתח שוק של כ-5% ממכירות המכשירים בישראל. הדגמים ממשיכים להתחדש אצל המפעילות, ובישראל יש שהתמכרו לחוויית ה-Push-Mail של המכשיר. בעולם הטכנולוגיה יש כינוי חיבה לאנשים כאלה: CrackBerrys.

עוד סוס שחור בענף ציוד הקצה הוא HTC. יצרנית הטלפונים הטייוונית מייצרת מכשירים בגימור מעולה, עם מערכת הפעלה אנדרואיד, ובמחיר סביר. החברה מצליחה בקושי לחדור בישראל למפעילות הסלולר. צרכנים מחוכמים, יודעים למצוא את מכשירי החברה בשוק החופשי. לראייה, המכשיר הנמכר ביותר בזאפ ב-2010 היה HTC דיזייר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו