בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קצרים

תגובות

>>> תת הרשת שופרסל דיל תציע מאות מוצרים בהנחות של עד 80%. המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כ-6 מיליון שקל, תחת הסיסמה "שופרסל דיל מגיעה לכולם". >>> מירי בוהדנה תמשיך לעונה רביעית כפרזנטורית של רשת נעלי TOGO, ותשתכר כ-100 אלף דולר עבור הקמפיין לעונת אביב-קיץ 2011. >>> קופת חולים מאוחדת מרחיבה את שירות טיפולי השיניים למבוטחים הצעירים ויוצאת בקמפיין תחת הסיסמה "שימרו על השיניים, שלא יאבדו" בהשקעה של 2 מיליון שקל. >>> מותגי החשמל תדיראן וקריסטל מאוחדים תחת קבוצה אחת תחת השם "תדיראן גרופ". את הקבוצה החדשה תנהל בינה רזינובסקי

>>> רשת ניו פארם פותחת יוצאת לראשונה בקמפיין אינטרנטי בפייסבוק תחת הסלוגן "Winter Wish". במסגרת הקמפיין תזמין הרשת את הגולשים להביע את משאלותיהם ושלוש המשאלות שיקבלו את מירב קולות הגולשים - ימומשו. >>> מותג MUST של עלית משיק פורמט חדש: מסטיק ללא סוכר בצורת קוביה בטעם ספירמינט. >>> אסם משיקה ביסלי בטעם סודי כשעל האריזה לא יופיע טעם המוצר אלא שלושה סימני שאלה



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו