בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסטארט-אפ הישראלי דיגיגייג משנה את חווית הנסיעה במעלית

תגובות

>> יזמים טכנולוגיים שואלים את עצמם לא אחת באיזו זירה ניתן עוד לחדש. איזו טכנולוגיה לשפר או איך להפוך את חיי האנשים למעניינים וטובים יותר. כשחשבו על הרעיון לראשונה הבינו בן קדרון ויונתן עינב, היזמים של הסטארט-אפ דיגיגייג (Digigage), שעלו על חידוש מרענן: תמונה שנעה עם כיוון המעלית - אמנם לא טכנולוגיה שתשנה את האנושות, אבל בוודאי יכולה להנעים את זמנם של מיליארדי המשתמשים במעליות מדי יום בעולם.

הטכנולוגיה מאפשרת למשתמשים במעלית לצפות בתמונה של ציפור, דגים או תוכן משתנה על גבי צג, ולמעשה נותנת תחושה כאילו התמונה עולה או יורדת אתם.

עד כה מכרה החברה כמה מערכות בבניין אמדוקס ישראל ברעננה, בבניין ההנהלה של שינדלר ישראל, יצרן המעליות השני בגודלו בעולם, ובכמה בנייני מגורים של גינדי החזקות, כחלק ממהלך מקדים ליציאה לשוק הגלובלי.

המודל העסקי מאחורי החברה הוא תשלום של לקוחות על המערכת. אם הלקוח מבקש להוסיף עולמות תוכן למעלית הוא יכול לעשות זאת במחיר של 10-30 דולר דרך פורטל החברה. בחברה מעסיקים ששה עובדים בשלב זה, ובמקביל נמצאים בסבב גיוס הון.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו